Sfaturi pentru a pierde în greutate în 1 săptămână. Pierdeți în greutate în sfaturi de o săptămână, Cum să slăbești și să bei băutură


Avertizare Pierderea rapidă a greutății poate fi nesănătoasă și s-ar putea să ajungi să te îngrași din nou. În plus, persoanele obeze au mai multe șanse de a reuși cu pierderea în greutate decât cele care sunt doar ușor obeze.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Puteți pierde până la 4,5 kg într-o săptămână fără medicamente, făcând modificări majore în dieta și rutina de exerciții. Există, de asemenea, alte modalități de a vă ajuta să vă atingeți obiectivele de slăbire sau nudar rețineți că metode precum reducerea caloriilor, deshidratarea sau creșterea activității fizice pot au consecințe negative în ceea ce privește sănătatea.

Discutați cu medicul dumneavoastră despre orice planuri extreme de slăbire pe care intenționați să le adoptați în avans.

Pași Metoda 1 din 4: Calculați pe hârtie Calculati.

7 sfaturi pentru a pierde în greutate FAST 5 kilograme într-o săptămână

Când vă stabiliți un obiectiv, este important să știți unde să mergeți. Înainte de a începe să numărați calorii, trebuie să știți exact câte calorii trebuie să pierdeți pentru a slăbi 4,5 kilograme într-o săptămână.

Aveți 7 zile pentru a reduce acest număr cu Cu toate acestea, o combinație de dietă extrem de strictă, exerciții fizice și o cantitate redusă de apă disponibilă în corpul tău în funcție de dimensiunea corpului tău - cu cât ești mai grasă, cu atât este mai ușor de făcut te poate ajuta să realizezi acest lucru.

Mai mult, masa corporală fluctuează în jurul valorii de 1 kg pe zi, luând-o ca un interval de toleranță în plus față de calcule.

Reduceți 4,5 kg în 1 săptămână fără medicamente - Sfaturi -

Din fericire, nu doar dieta ta controlează caloriile corpului tău: exerciții fizice. În acest regim de slăbire intens și urgent, ambele sunt necesare. Scrieți un jurnal de slăbire. A fi obligat să urmărești ceea ce mănânci te va ține conștient de ceea ce vei decide să incluzi în corpul tău. Păstrați un jurnal și scrieți fiecare lucru pe care îl mâncați și beți săptămâna aceasta. Fă-te responsabil. La sfârșitul fiecărei zile, duceți-vă jurnalul la o rudă, prieten sau antrenor.

Când știi că trebuie să ai de-a face cu mărturiile altor persoane, primești motivații externe pe care nu le poți crea pentru tine. Dacă sunt dispuși să vă ajute, cereți-le să facă o jurnală zilnică a dietelor cu dvs. Nu înregistrezi doar ceea ce mănânci! Înregistrează-ți și exercițiul!

În acest fel veți vedea eforturile reunite și veți produce rezultate neașteptate. Distribuie altora. Uneori poate fi dificil să fii strict cu tine când ești singur. Nu faceți acest lucru, găsiți un prieten și lăsați-l să vă ajute să vă faceți treaba. Faceți toate activitățile dvs. Gătiți cu familia și prietenii în loc să luați masa la un restaurant. Când oamenii din jur te ajută și nu te pun sub ispită, succesul vine mai ușor.

Consumul de alimente cu o densitate redusă de energie este cel mai simplu mod de a reduce aportul de calorii încă păstrează senzația de plenitudine și apoi inversează foamea.

Acesta este secretul pentru a vă ajuta să luați o masă plină cu legume, eliminând alimentele care nu sunt benefice pentru pierderea în greutate și care încă se simt pline. Densitatea energetică este cantitatea de calorii sau energie conținută într-o anumită cantitate de alimente. Dacă un aliment are o densitate de energie scăzută, acesta va furniza mai puține calorii pe gram de alimente.

Asta înseamnă că, dacă cumpărați aceste alimente, le sfaturi pentru a pierde în greutate în 1 săptămână mânca de dimineață până după-amiază și totuși nu vă vedeți șoldurile îngrășându-se.

7 PASI PENTRU A PIERDE 5 KILOURI ÎN SĂPTĂMÂNĂ

La urma urmei, de calorii de pui prăjit sunt încă mai mici decât o masă de legume care conțin același număr de calorii. Practic, alimentele precum fructele și legumele vă vor umple mai repede fără a absorbi multe calorii.

Proteinele și carbohidrații conțin 4 calorii pe gram; grăsime conținută 9. Fibrele conțin aproximativ 1,5 și 2,5 calorii și, desigur, apa conține 0 calorii. Pentru a menține o dietă cu conținut scăzut de energie, faceți provizii de fructe, legume, cereale integrale, lapte proaspăt și carne slabă alimente bogate în apă și fibre și evitați alimentele procesate.

sfaturi pentru a pierde în greutate în 1 săptămână

Cea mai ușoară modalitate de a evita mâncarea procesată este să omiteți mâncarea rapidă și cea de la restaurant. Dacă îl gătești singur, vei ști exact ce este pus în sfaturi pentru a pierde în greutate în 1 săptămână tău. Mănâncă 5 mese pe zi. Pe lângă 3 mese mici, adăugați gustări cu sănătate bună.

sfaturi pentru a pierde în greutate în 1 săptămână

Mesele dvs. Aceasta se bazează și pe știință. Când mâncăm, efectul termogen al alimentelor prescurtat ca TEF crește, efectul TEF ridicat accelerează metabolismul, reduce senzația de foame și, în cele din urmă, reduce greutatea corporală. Deoarece trebuie să mănânci mai des, mesele tale ar trebui să fie împărțite în porții mici. Nu mănânci mai mult; doar o descompune uniform în toate părțile zilei.

Mancarea ta nedorita trebuie sa fie sanatoasa si impartita in portiuni adecvate. Mănâncă fructe, cereale integrale sau iaurt cu conținut scăzut de sfaturi pentru a pierde în greutate în 1 săptămână.

sfaturi pentru a pierde în greutate în 1 săptămână

Dacă aveți dificultăți în proporționarea și distribuirea timpului pe care îl mâncați, puteți împărți mâncarea în secțiuni și le puteți pune în pungi portabile. În acest fel nu veți mânca prea mult sau prea puțin și puteți lua acele rații cu voi la muncă.

Pierdeți în greutate în sfaturi de o săptămână, Cum să slăbești și să bei băutură

Aflați mai multe despre controlul porțiunilor. A mânca mai mult decât are nevoie corpul tău te va face doar să te îngrași, dar trebuie pierderea în greutate somn foarte mult știi și că a mânca mai puțin decât are nevoie corpul tău va duce la creșterea în greutate greutate inutilă.

Trebuie să mănânci pentru a evita slăbiciunea și pentru a menține greutatea. Utilizați asocierea imaginilor dacă vă este greu să vă obișnuiți cu dimensiunile de servire. Un ardei dulce servire de legume - cam de mărimea unui baseball.

cum să piardă în greutate efectiv timp de o lună

Un măr are dimensiunea unei mingi de tenis. O porție de tăiței este cam de mărimea unei mingi de hochei. O porție de brânză este echivalentă cu mărimea a 4 zaruri. Dar porția de pui? Tratați-l ca dimensiunea unui pachet de cărți.

Bea cel puțin 2 litri de apă pe zi. Adăugați o băutură la culcare și una dimineața și unul sau două pahare înainte de fiecare masă. Purificarea organismului de toxinele zilnice este una dintre cele mai bune modalități de a pierde în greutate. Mai mult, cantitatea de apă pe care o bei înainte de masă te va ajuta să te simți sătul chiar înainte de a începe să mănânci.

sfaturi pentru a pierde în greutate în 1 săptămână

Purtați zilnic cu voi o sticlă de apă și obișnuiți să o beți regulat. Cu cât bei mai mult, cu atât te vei simți mai bine. Un corp cu suficientă apă are mai multă energie. Institutul de Medicină recomandă bărbaților să absoarbă aproximativ 3,7 litri de apă, iar femeile aproximativ 2,7 litri, inclusiv apa din alimente și alte băuturi. Exercițiile fizice ar trebui să fie o activitate obișnuită în timpul zilei, chiar și după ce s-a terminat săptămâna de slăbire, dacă doriți să continuați să slăbiți sau să mențineți o greutate sănătoasă ideală.

  1. Pierderea ușoară în greutate fără dietă.
  2. Cum să slăbești repede 5 kilograme într-o săptămână Mai sunt doar câteva luni până în vară și încep să sosească primele zile de plajă și soare.
  3. Pierde în greutate 2kg pe lună
  4. Pierde greutatea pentru bun bbc2

Exercițiul fizic vă îmbunătățește sănătatea și vă stimulează metabolismul și ambele fac ca eforturile dvs. Deoarece metodele de exercițiu pentru pierderea în greutate sunt subiective și depind de sănătatea dumneavoastră, consultați medicul pentru a discuta rutinele de exerciții care se potrivesc cel mai bine nevoilor dumneavoastră. Cardio arde mai multe grăsimi decât exercițiile fizice, dar ambele sunt esențiale pentru pierderea maximă în greutate.

Slabesti 10 kg intr-o saptamana

Dacă nu îți vine să alergi, alege alte activități precum înotul sau exercițiul cu bandă de alergat. Multe activități sunt considerate cardio pe care este posibil să nu le realizați. Iată caloriile arse în 30 de minute din fiecare activitate: Dans aerob - Ștanțare cu sac de nisip - Coarda de sărituri - Baschet - Înot libertate - Începeți să vă exercitați.