Poți să pierzi grăsimea pe brațele tale. Cum scapi de depozitele de grăsime de la nivelul brațelor


Adriana Moscu Grăsimea de pe braţe poate deveni o amintire în ! Dacă în vrei să îndepărtați grăsimea adâncă mult mai des decât anul acesta o rochie fără mâneci sau pur și simplu îți dorești brațe mai suple, iată află câteva ponturi despre cum să scapi de grăsimea de pe brațe!

poți să pierzi grăsimea pe brațele tale

În cazul în care ai trecut printr-o naștere sau mai multe, ai o activitate sedentară sau pur și simplu nu mai ești la prima tinerețe, e foarte probabil ca brațele tale să nu mai arate la fel de sculptate ca cele ale unei statui grecești.

Și, chiar dacă mai ai două luni de iarnă în față, nu știi niciodată când se ivește, pe nepusă masă, ocazia sau chiar necesitatea de-a purta o rochie elegantă, fără mâneci, la vreun eveniment cu pretenții. Așa că nu e niciodată prea devreme să te gândești să îți recapeți suplețea brațelor și să scapi rapid de grăsimea inestetică depusă cu timpul pe aceste zone la vedere.

Vezi mai jos 8 exerciții la îndemână, pe care le poți executa acasă, cu rezultate optime, în cel mai scurt timp.

Cum să pierdeți rapid grăsimea pentru brațe pentru femei

Sunt exerciții pe care, dacă le repeți cu regularitate, te pot scăpa de cel puțin kilograme pe fiecare braț: 1. Flotări paralele Vei avea nevoie de un scaun stabil pentru a efectua acest exercițiu. Așază mâinile la lățimea umerilor pe marginea scaunului, în timp ce posteriorul este paralel cu scaunul.

Ține picioarele îndoite pe podea, la lățimea umerilor, iar spatele să fie drept, apropiat de scaun.

Politica De Confidențialitate 10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului Aceste 10 moduri de a pierde grăsimea brațelor vă vor face să distribuiți biletele la spectacolul pistolului în cel mai scurt timp. Pregătește-te să-ți intensifici antrenamentul și dieta! Pierdere În Greutate Te-ai uitat la o fotografie cu tine cu brațele atârnate de partea ta doar pentru a-ți da seama că brațele tale grase sunt mai late decât corpul tău?

Îndreaptă brațele, dar păstrează mereu coatele ușor îndoite. Apoi îndoaie încet coatele și coboară corpul spre podea, până când brațele sunt la un unghi aproximativ de 90 de grade e momentul în care trebuie să simți tensiune în tricepși. Apasă cu brațele și împinge-te înapoi, până la poziția inițială.

poți să pierzi grăsimea pe brațele tale

Repetă de de ori. Flotări la sol Stai cu fața spre podea, cu brațele sprijinite la nivelul umerilor. Ține coatele apropiate de corp, apoi coboară ușor corpul. Revino la poziția inițială. Dacă ți se pare prea greu, schimbă poziția de start: îndoaie genunchii și atinge podeaua cu ei. Întărirea tricepșilor pe spate Pentru acest exercițiu ai nevoie de greutăți de kg.

Scapă de grăsime pe brațele tale Sfaturi Sfaturi De a emenea, puteți face ace t exercițiu pe un covor de yoga așezându-vă mai întâi în poziția de ma ă și apoi urmând in trucțiunile de mai u. Faceți flotări tricep. Așezați-v Conţinut: De asemenea, puteți face acest exercițiu pe un covor de yoga așezându-vă mai întâi în poziția de masă și apoi urmând instrucțiunile de mai sus. Faceți flotări triceps. Așezați-vă în poziția de scândură pe un covor de yoga.

Așază-te pe podea cu câte o greutate în fiecare mână și atinge podeaua cu genunchii și degetele de la picioare. Îndoaie partea superioară a corpului și poziționează posteriorul în spatele șoldurilor, apoi îndoaie coatele la unghi de 90 de grade.

poți să pierzi grăsimea pe brațele tale

Extinde ambele brațe înapoi, cu palmele orientate față în față. Simte tensiunea din tricepși și revino la poziția inițiala. Fă 3 seturi de repetări. Extensii pentru tricepși Poți face acest exercițiu stând în picioare sau culcată pe podea. Vei avea nevoie de kg de greutăți.

Modalități de a pierde grăsimea umărului

Dacă stai întinsă pe podea: Ridică brațele deasupra pieptului. Păstrează coatele ușor îndoite, nu rigide. Îndoaie coatele la 90 de grade, astfel încât greutățile să ajungă la podea. Coatele ar trebui să fie corect poziționate de fiecare parte a capului. Ridică mâinile, pentru a reveni la poziția de pornire.

CUM SĂ PIERZI RAPID GRĂSIMEA LA BRAȚE PENTRU FEMEI - EXERCIȚII DE BRAȚ - 2021

Repetă de 15 ori. Dacă stai în picioare: Flexează genunchii, nu-i ține rigizi.

  1. Poți să pierzi greutatea cu glucomannan
  2. Cum să pierdeți rapid grăsimea pentru brațe pentru femei - Sănătate -
  3. Executând flotări în mod regulat, în paralel cu o alimentație potrivită, vei reuși să scapi de grăsimea de pe mâini.
  4. Este mai bună pentru pierderea de grăsimi
  5. Ceai natural de slăbire de lipo express
  6. Secom slabit
  7. Moana spera ca pierderea in greutate

Poți să pierzi grăsimea pe brațele tale brațele în timp ce coatele sunt poziționate pe lângă urechi. Acum îndoaie coatele la 90 de grade, apoi scutură tricepșii pentru a întări brațele. Aplecări în față Depărtează picioarele la poți să pierzi grăsimea pe brațele tale umerilor. Îndoaie genunchii și trunchiul înainte, mai sus de șolduri.

poți să pierzi grăsimea pe brațele tale

Păstrează coloana vertebrală fixă, fără să îndoi spatele. Mâinile tale ar trebui să fie direct sub umeri. Acum îndoaie coatele din spate, în timp ce ridici brațele spre părțile laterale ale pieptului omoplații ar trebuie să se apropie unul spre celălalt.

Coboară încet greutățile într-o mișcare controlată și simte tensiunea în tricepși. Ridicări pe un braț Întinde-te pe partea stângă, în timp ce genunchii sunt ușor îndoiți. Așază mâna stângă pe umărul drept.

poți să pierzi grăsimea pe brațele tale

Apoi, apasă palma dreaptă în podea, până devine rigidă și ridică partea superioară a corpului. Repetă de 10 ori, și schimbă brațul.

Poziționează brațele astfel încât omoplații să fie așezați unul spre celălalt și ridică brațele, picioarele, și pieptul de pe podea — toate concomitent.

Numără până la unu, apoi așază-te la loc, pe podea. Repetă de ori. Coboară spre podea. Pe măsură ce te ridici din nou, rotește partea dreaptă a corpului în sus, ridică brațul drept și răsucește-te pe călcâiul piciorului stâng.

Bacsis Poți paria că atunci când vine timpul să scoți tricourile și blaturile la începutul primăverii, se aude un suspin colectiv în întreaga lume. Vremea caldă este puțin mai atrăgătoare atunci când înseamnă că trebuie să-ți arăți brațele slabe. Cardio este o modalitate excelentă de a ajuta la pierderea grăsimii brațului. Cum să pierzi grăsimea de brațe Grasimea este un subiect complicat. Există mulți factori implicați în modul în care te îngrășești și cum îl pierzi.

Îndreaptă brațul drept astfel încât vârfurile degetelor să indice tavanul. Menține postura timp de o secundă înainte să revii la poziția de flotare. Repetă figura și pe partea stângă. Fă cinci astfel de repetiții. Citeşte şi:.