Pierderea în greutate după menopauză este chiar posibilă. Pierderea în greutate după menopauză: este posibil?


Niveluri scăzute de activitate fizică Anumite boli, cum ar fi tulburările tiroidiene Luarea unor medicamente, cum ar fi insulina Cea mai mare parte a creșterii în greutate după menopauză apare ca urmare a multor factori, nu doar a unei singure cauze.

Pagina principala Pierderea în greutate după menopauză este posibilă În jurul vârstei de 40 de ani, femeile încep să se confrunte cu o scădere minimă a producției de anumiți hormoni, în special estrogen și progesteron. Până la vârsta de 45 de ani, această scădere se intensifică, ducând la simptome de perimenopauză și menopauză - bufeuri, insomnie, stare de spirit și anxietate. Dar, în timp ce pierderea în greutate după menopauză este dificilă - nu este imposibil.

Înainte de a începe un program de slăbire, consultați un medic pentru a vedea dacă nivelul hormonilor se încadrează în intervalul normal. De exemplu, a hormon tiroidian scăzut cauzează adesea o creștere în greutate, dar este un foarte maleabil.

Pierderea în greutate după menopauză: este posibil?

Dacă nivelurile de estrogen sunt prea mici, adresați-vă medicului dumneavoastră dacă terapia de substituție hormonală este potrivită pentru dumneavoastră. În timp ce terapia hormonală la menopauză nu poate duce de la sine la pierderea în greutate, Clinica Mayo spune că ajută redistribuie grăsimea corporală în afara zonei abdominale.

Dacă aveți un deficit de anumite vitamine sau minerale, cum ar fi fierul, vitamina B12 sau vitamina D și experiența a oboseala cronica făcând dificilă scăderea în greutate, ca rezultat, un simplu test pierderea în greutate după menopauză este chiar posibilă sânge îl ajută pe medicul dumneavoastră să facă un diagnostic.

Dormind mai mult De multe ori apar probleme de somn în timpul și după menopauză, care este unul dintre motive de ce creștere în greutate este frecventă după menopauză.

Reguli pentru pierderea în greutate cu succes în timpul menopauzei

Studiile arată că lipsa somnului modifică hormonii asociați apetitului, îngreunând controlul caloriilor pentru scăderea în greutate. Dacă nu dormi bine sau nu dormi ore de calitate în fiecare noapte, încercați următoarele: Luați în considerare suplimentele de melatonină Melatonina este o supliment natural care îmbunătățește calitatea somnului. Potrivit unui studiu din publicat în NeurologicalResearch, suplimentul de melatonină este bine tolerat, nu provoacă efecte secundare efecte adverse și îmbunătățește inițierea, calitatea și durata somnului.

aprinderea suplimentului de pierdere în greutate

Creați un program de somn A avea o rutina somnului regulat, creați un program de somn. Du-te la culcare în același timp pierderea în greutate după menopauză este chiar posibilă fiecare noapte ori de câte ori este posibil permiteți-vă 7 până la 9 ore de somn neîntrerupt pentru a evita privarea de somn și creșterea în greutate asociată.

Dormi într-o cameră întunecată și răcoroasă Dormi într-o cameră rece și întunecată pentru a te îmbunătăți calitatea somnului.

Ovulaţia Tot conținutul iLive este verificat de experți medicali pentru a asigura cea mai bună acuratețe și consecvență posibilă cu faptele.

Fundația Națională pentru Somn recomandă dormirea la temperaturi între grade Fahrenheit pentru un somn optim. Închideți jaluzelele sau perdelele pentru a evita să vă treziți înainte de fereastra visului ore. Folosiți un aparat de zgomot alb Sunetele pe timp de noapte sau în timpul zilei dacă lucrați în tura de noaptecum ar fi tunetele, sirenele, lătratul câinilor și zgomotele membrilor familiei, pot perturba somnul profund și un somn general de calitate inferioară.

Luați în considerare utilizarea unui aparat de zgomot alb, a ventilator puternic sau chiar a meditaţie Îndrumat pentru a bloca sunetele puternice pentru un somn mai bun.

Pierderea în greutate în timpul menopauzei

Reduce stresul Stresul face dificilă adormirea și rămânerea adormită și contribuie la fluctuații hormonale care măresc pofta de mâncare. Pentru a ajuta la gestionarea stresului, încercați yoga, meditație, tai chi, exerciții fizice regulate, masaj, plimbări în aer liber sau vacanțe din agitația vieții de zi cu zi. Creșteți aportul de lichide Studiile arată că americanul mediu consumă doar 4 căni de apă pe zi, ceea ce reprezintă mai puțin de jumătate din recomandarea Institutului de Medicină al 16 căni lichid zilnic pt a bărbaților Da 12 cani pe zi pentru femei.

Stabiliți un obiectiv de consum de apă și păstrați-o.

pierdere în greutate naturopath toronto

Luați cu voi o sticlă de apă oriunde te duci și urmărește cât de mult bei. Evitați băuturile îndulcite, precum băuturi răcoritoare, limonadă, sucuri, ceai dulce, băuturi sportive îndulcite cu zahăr și băuturi cu adaos de zahăr. Chiar și băuturile dietetice cu conținut scăzut de calorii nu sunt o opțiune bună pentru pierderea în greutate, deoarece au gust dulce și pot crește pofta de zahăr.

Pierderea în greutate după menopauză este posibilă

În schimb, rămâneți cu apă, cafea și ceai neîndulcit. Creșteți aroma apei adăugând gheață, bucăți de fructe sau ambele.

pierdere în greutate limba bangla

Modificați dieta Schimbarea dietei 45 de lire sterline de pierdere în greutate echivalent poate îmbunătăți dramatic șansele de a pierde în greutate după menopauză și de a menține greutatea pe viață.

Pierderea în greutate sigură și eficientă implică mâncarea Cu Creați un program regulat de masă Ia o programa de mese poate îmbunătăți pierderea în greutate. Încearcă să mănânci mese mai mici la fiecare câteva ore pentru a nu te simți lipsit.

dieta keto principii

Multe femei cu vârsta peste 40 de ani slăbesc în siguranță, consumând 1. Dacă sunteți foarte activ, consumul de 1. Un program simplu de masă de la 1.

pierdeți în greutate în jurul taliei

Văzând mâncarea pe care o mănânci pe hârtie te face să fii mai conștient de volumul de mâncare pe care îl introduci în corp în fiecare zi. Evitați anumite alimente Dacă poți elimina complet anumite alimente din dieta ta, fă-o! Alimentele din lista următoare pot împiedică pierderea în greutate, crește risc de boală cronici sau ambele: Carne procesată hot dog, mezeluri, șuncă, slănină etc.

Tăieturi grase de carne roșie sau carne cu multă grăsime marmorată Pâine albă, orez alb, paste simple și alte boabe rafinate.

burner de grăsime t5