Hiit research pierdere de grăsime. Semperfi5k


Citiți articolul Încă 15 săptămâni studiu înJurnalul obezitățiia avut 45 de femei împărțite în trei grupuri.

hiit research pierdere de grăsime

Un grup a urmat un plan în stil HIIT, unul a făcut cardio la starea de echilibru, iar unul a fost un control. Cei care fac intervale HIIT s-au deplasat pe bicicletă pentru maximum 60 de intervale 20 de minutegrupul de stare stabilă funcționând până la maximum 40 de minute.

hiit research pierdere de grăsime

Atât planurile HIIT, cât și planul de echilibru au îmbunătățit capacitatea cardiovasculară, dar cei care au făcut HIIT au pierdut cantități semnificative de hiit research pierdere de grăsime și grăsime în comparație cu grupul de stare de echilibru. Mulțimea HIIT a văzut, de asemenea, îmbunătățiri în rezistența la insulină.

Alte studii au descoperit, de asemenea, că HIIT îmbunătățește rezistența la insulină și pierderea de grăsime atât la bărbați, cât și la femei, ca o revizuire înJurnalul obezitățiievidențiază.

hiit research pierdere de grăsime

Dar observă, de asemenea, că majoritatea studiilor au folosit ergometre ciclice pentru a urmări progresul, la care probabil un sportiv mediu nu ar avea acces. Ar fi necesare studii mai specifice pentru a afla cum se compară antrenamentele tipice HIIT, cum ar fi sprinturile benzii de rulare sau intervalele mașinilor de canotaj, cu antrenamentele mai lungi. Rutine de antrenament.

hiit research pierdere de grăsime