Cum să pierdeți corpul inferior al grăsimii


Cum arde rapid grăsimea din burtă în 2 săptămâni 9 cele mai bune exerciții de grăsime din spate Stiluri de viață voluntarii. Foarte frecvent, schimbările simple de dietă vă pot ajuta să scăpați de grăsimea din spate, dar depozitele care au fost acolo de mult timp sunt greu de scăpat fără antrenament adecvat pentru tonifierea musculaturii spate.

Avertizare Dacă te-ai hotărât să scapi de burtica inferioară a stomacului, dă-ți o palmă pe spate. Acea pooch nu doar îți afectează aspectul, ci are și un impact asupra sănătății tale - deoarece grăsimea din burtă, în special grăsimea viscerală din jurul organelor, este asociată cu condiții de sănătate, cum ar fi diabetul de tip 2 și bolile de inimă.

Înainte de a face sute de crize, înțelegeți că reducerea punctelor este prea bună pentru a fi adevărată și că, pentru a pierde acea baltă de stomac, trebuie să pierdeți grăsime din întregul corp.

Cum pierdeți grăsimea inferioară a spatelui

Pasul 1 Incorporează modificări dietetice care duc la un deficit caloric care declanșează pierderea în greutate. De exemplu, mâncați porții mai mici, săriți peste deserturi și gustări de îngrășat sau înlocuiți alimentele bogate în calorii cu alimente cu conținut scăzut de calorii.

Evitați alimentele bogate în sare, zahăr, colesterol și grăsimi saturate și trans. Accentuați proteinele slabe, legumele, lactatele cu conținut scăzut de grăsimi, cerealele integrale și fructele. Obiectivul este de a pierde 1 până la 2 kilograme pe săptămână, creând un deficit zilnic de până la 1.

cum să pierdeți corpul inferior al grăsimii

Pasul 2 Efectuați de minute de exerciții aerobice în majoritatea zilelor săptămânii pentru a contribui la deficitul caloric. Mergeți la jogging, înotați, mergeți cu bicicleta sau folosiți echipamente de exerciții cardiovasculare, cum ar fi un urcător de scări sau un aparat eliptic.

cum să pierdeți corpul inferior al grăsimii

Exercițiu la o intensitate care încă îți permite să vorbești, dar să nu cânți. Pasul 3 Incorporați exerciții de rezistență în cel puțin două zile pe săptămână pentru a menține țesutul muscular și pentru a vă stimula metabolismul.

cum să pierdeți corpul inferior al grăsimii

Exercitați-vă brațele, șoldurile, spatele, abdomenul, pieptul, umărul și picioarele. Faceți opt până la 12 repetări ale fiecărui exercițiu și lucrați până la finalizarea a două până la trei seturi. Pasul 4 Includeți exerciții abdominale în rutina de antrenament a forței.

Scapa De Burta - Rezultate In 14 Zile

Aceste exerciții vă întăresc mușchii stomacului, astfel încât, atunci când scăderea burticii inferioare, este vizibilă o burtă tonifiată. Țintește partea inferioară a rectului abdominal cu exercițiul de scândură, creșterea inversă și ridicările suspendate ale genunchiului sau piciorului.

cum să pierdeți corpul inferior al grăsimii

Pasul 5 Minimizează stresul din viața ta, deoarece stresul este asociat cu eliberarea de cortizol în corpul tău. Acest hormon îți cum să pierdeți corpul inferior al grăsimii pofta de mâncare și, atunci când renunți și mănânci alimente grase, nesănătoase, grăsimea pe care o câștigi este depozitată în principal în mijloc - este aproape de ficat, unde poate fi utilizat în cazul în care ai un alt atac de stres.

cum să pierdeți corpul inferior al grăsimii

Corpul tău încearcă să te ajute și să te protejeze prin depozitarea grăsimilor de care crede că ai putea avea nevoie în viitor. Poftele pe care le obțineți de la niveluri ridicate de stres sunt menite doar să alimenteze aceste depozite de grăsimi. Meditați, dormiți suficient în fiecare noapte, delegați sarcini, urmați un curs de yoga sau practicați respirația profundă.

cum să pierdeți corpul inferior al grăsimii

Avertizare Consultați un medic înainte de a începe o nouă rutină de exerciții fizice sau dietă, mai ales dacă aveți o vătămare sau o afecțiune.